Frequently Asked Questions
Levertijden
-
Levertijd op sieraden in voorraad
De levertijd van producten die op voorraad zijn, is ongeveer 4-5 werkdagen.
De levertijd is vermeld onder elk product op onze website.
Mocht er vertraging of een ander probleem met uw bestelling zijn dan ontvangt u een e-mail van CHANTI.
-
Levertijd op trouwringen
De levertijden op trouwringen variëren afhankelijk van welke u bestelt.
Trouwringen die geproduceerd moeten worden:
De levertijd is ongeveer 4 weken, afhankelijk van wat u koopt. De levertijden zijn hetzelfde ongeacht of u ringen met of zonder gravure bestelt.Trouwringen op voorraad:
De levertijd is ongeveer 4-5 dagen. We kunnen trouwringen die op voorraad zijn niet graveren.De levertijden worden aangegeven onder elk product op onze website, dus het is belangrijk dat u het controleert voordat u bestelt.
CHANTI kan nooit een levering op een specifieke datum garanderen, omdat het om globale tijden gaat. Zelfs niet als u ons belt en het vraagt. Het is daarom belangrijk dat u ruim op tijd bestelt als u trouwringen / ringen op een bepaalde datum nodig heeft.
U ontvangt een e-mail wanneer de trouwringen / ringen worden verzonden.
Mocht er vertraging of een ander probleem met uw bestelling zijn dan ontvangt u een e-mail van CHANTI.
Als u andere producten besteld heeft in dezelfde order, dan worden alle goederen verzameld verstuurd wanneer de trouwringen / ringen binnen zijn. Als u wilt dat de andere producten eerder verzonden worden dan kunt u het beste twee verschillende orders plaatsen.
-
Levertijd naamsieraden
Er zit een levertijd op alle naamsieraden van CHANTI.De levertijd bedraagt circa 4 weken.
De levertijden worden aangegeven onder elk product op onze website, dus het is belangrijk dat u het controleert voordat u bestelt.
CHANTI kan nooit een levering op een specifieke datum garanderen, omdat het om globale tijden gaat. Ook niet als u contact met ons opneemt. Het is daarom belangrijk dat u ruim op tijd bestelt als u naamsieraden op een bepaalde datum nodig heeft.
CHANTI kan niet zeggen hoe ver een naamsieraad in het proces is. U ontvangt een e-mail wanneer het naamsieraad wordt verzonden.
Mocht er vertraging of andere problemen met uw bestelling zijn dan ontvangt u een e-mail van CHANTI.
Als u andere producten bestelt heeft in dezelfde order, dan worden alle goederen verzameld verstuurd wanneer het naamsieraad binnen is. Als u wilt dat de andere producten eerder verzonden worden dan kunt u het beste twee verschillende orders plaatsen.
-
Levertijden doopgeschenken
Doopgeschenken zonder gravure:
De levertijd is ongeveer 4-5 werkdagenDoopgeschenken met gravure:
De levertijd is ongeveer 3 weken.De levertijden worden aangegeven onder elk product op onze website, dus het is belangrijk dat u het controleert voordat u bestelt.
Als u andere producten besteld heeft in dezelfde order, dan worden alle goederen verzameld verstuurd wanneer het doopgeschenk binnen is. Als u wilt dat de andere producten eerder verzonden worden dan kunt u het beste twee verschillende orders plaatsen.
Verzend
-
Verzendkosten
Letter - Bijgehouden: 5 euro
Pakketten pick-up locatie: 6 euro
Pakket - thuisbezorgd: 8 euro
-
Mijn bestelling traceren
Wanneer uw bestelling verstuurd wordt dan ontvangt u een bericht hierover van CHANTI per e-mail.
Letter bijgehouden:
Levering per postbus op het adres dat u opgeeft bij het bestellen. Het trackingnummer wordt vermeld in de e-mail die u ontvangt nadat de bestelling is verzonden.Pakketten pick-up locatie:
Er is een trackingnummer beschikbaar. Dit wordt gecommuniceerd in de e-mail die u ontvangt na verzending van de bestelling.
Pakket thuisbezorgd:
De ontvanger moet tekenen voor ontvangst. Er is een trackingnummer beschikbaar. Dit wordt gecommuniceerd in de e-mail die u ontvangt na verzending van de bestelling.
Het is altijd de verantwoordelijkheid van CHANTI, dat uw pakket aankomt. Ontvangt u uw pakket niet binnen 14 dagen, neem dan contact op met info@chanti.nl zodat er een zaak in gang gezet kan worden. CHANTI garandeert dat uw bestelling wordt verstuurd of dat u uw geld terug krijgt wanneer u een verklaring daartoe ondertekend heeft.
-
Verzend methode
CHANTI stuurt alle brieven en pakketten met de post.
Pakketten en brieven kunnen niet door Fedex, UPS, TNT enz. verstuurd worden en u kunt geen enkele vorm van expres levering krijgen. Zelfs niet als u ons belt en hier naar vraagt.
Bestelling
-
Een bestelling plaatsen
Als u bij CHANTI wilt winkelen, moet u een aantal stappen doorlopen om de aankoop te voltooien.
Zoek het product of de producten die u wilt kopen. Zet het product of de producten in het winkelmandje en ga dan naar de kassa door op het winkelmandje te klikken in de rechterbovenhoek.
Voer uw naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres in. Bent u al een geregistreerde klant, voer dan uw e-mailadres in en uw gegevens worden automatisch ingevuld.
Selecteer vervolgens de gewenste betaalmethode.
Controleer tenslotte of alle informatie correct is en klik op "Ga naar betaling".
Op www.chanti.nl kunt u alleen via de website bestellen.
Alle prijzen zijn inclusief BTW en andere belastingen.
-
Wijziging van bestellingen
Wilt u iets in uw bestelling wijzigen, dan moet u zo snel mogelijk een e-mail sturen naar info@chanti.nl.
CHANTI verwerkt de orders non stop en als uw bestelling al door het ordersysteem is, is het niet mogelijk om uw bestelling te wijzigen.
Wanneer u niet op tijd uw bestelling heeft kunnen wijzigen, kunt u altijd het pakket retourneren naar CHANTI en gebruik maken van uw ruilrecht.
-
Annulering van bestellingen
Wilt u uw bestelling annuleren dan moet u zo snel mogelijk een e-mail sturen naar info@chanti.nl.
CHANTI verwerkt de orders non stop en als uw bestelling al door het ordersysteem is, is het niet mogelijk om uw bestelling te annuleren.
Wanneer u niet op tijd uw bestelling heeft kunnen wijzigen, kunt u altijd het pakket retourneren naar CHANTI en gebruik maken van uw retourrecht.
-
Product zoeken
www.chanti.nl heeft veel sieraden / horloges om tussen te kiezen. Daarom heeft CHANTI een menu, zoekfilters en een zoekvak.
Selecteer eerst een categorie in het menu aan de linkerkant en dan kunt u uw zoekopdracht specificeren met filters die u bovenaan de pagina kunt vinden boven de sieraden.
U kunt ook eenvoudig gebruik maken van het zoekvakje en direct gaan naar hetgeen u zoekt.
Als u niet kunt vinden wat u zoekt, stuur dan een e-mail naar onze klantenservice info@chanti.nl.
-
Registreren als klant
Klik op "Meld mij aan als gebruiker " en typ je naam en adres. Wees zorgvuldig met het typen van de juiste naam en het juiste adres, anders wordt je pakje teruggestuurd naar CHANTI. Vermeld je volledige naam, straat, huisnummer en etage.
Naam:
Vergeet niet om zowel uw voor- als achternaam in te voeren.
Het is belangrijk dat de naam op de bestelling hetzelfde is als de naam op de deur / brievenbus.
Als de naam niet op de deur / brievenbus staat, type dan C/O en de naam die feitelijk op de brievenbus / deur staat in.
Als het afleveradres van een bedrijf is, moet u T.n.v.: De naam van de persoon die de sieraden moet ontvangen.Straat:
Denk eraan om de volledige straatnaam in te vulen.Huisnummer:
Denk eraan om het huisnummer duidelijk te schrijven - eventueel A,B,C ....Verdieping:
Vergeet niet de verdieping, het huisnummer en de huisnummertoevoeging te vermelden.Telefoonnummer:
Vergeet niet uw telefoonnummer en eventueel een mobiele nummer te vermelden.E-mail:
Vergeet niet te controleren of uw e-mailadres correct is ingevoerd.Het moet een e-mailadres zijn, dat u regelmatig checkt. Het is belangrijk dat u de orderbevestiging ontvangt.U kunt ook niet uw gebruikersnaam en wachtwoord opnieuw toegestuurd krijgen in het geval u dezen vergeten bent.Alle communicatie van CHANTI gaat via de mail. -
Winkelmandje
In het winkelmandje kunt u snel zien wat u gekozen heeft, het totale bedrag en de verzendkosten. Wilt u het aantal aanpassen, dan kunt u dat doen met de kleine plus- en mintekens aan de linkerkant van de prijs.
Het kan gebeuren dat een product uitverkocht raakt, terwijl het in uw winkelmandje zit. Als dat gebeurt neemt CHANTI vervolgens contact met u op via de e-mail.
CHANTI kan helaas geen producten reserveren, die u in het winkelmandje heeft zitten.
Klik op "Sluit winkelmandje" om door te gaan met producten die in het mandje zitten.
Klik op "Ga door naar afrekenen" om naar de betalingspagina te gaan. -
Orderbevestiging
Zodra u een bestelling afgerond heeft bij CHANTI, ontvangt u een orderbevestiging op het door u opgegeven e-mailadres.
Als u geen orderbevestiging ontvangt, controleer dan uw spam filter / ongewenste e-mails, omdat u ze vaak daar binnenkrijgt.
Heeft u nog steeds niets ontvangen, controleer dan of u het juiste e-mail adres in uw gebruikersgegevens onder "Mijn account" heeft opgegeven. Is het e-mailadres onjuist, stuur dan een e-mail naar info@chanti.nl zodat we alsnog een orderbevestiging naar u kunnen sturen.
Vervolgens krijgt u ook een geprinte orderbevestiging samen met het pakket dat u ontvangt.
-
Inpakken
Wij versturen de sieraden altijd in een klein sieradendoosje dat past bij het sieraad en de verzendwijze.
Voor bestellingen onder EUR 40 vragen we EUR 1 per bestelling. doos, vanwege stijgende kosten van verpakking, transport, douane en verzending.
Als u meerdere sieraden in dezelfde bestelling koopt, is het mogelijk om extra dozen te kopen als dat nodig is, b.v. als het sieraad als cadeau gegeven moet worden, dan heb je een mooie geschenkdoos om het sieraad in te presenteren.
Bestellingen van EUR 40´krijgen een gratis geschenkdoos, en opnieuw kun je extra dozen kopen als er meer sieraden worden besteld.
Bij duurdere bestellingen worden sieradendoosjes automatisch meegeleverd. Heeft u een bepaald aantal dozen nodig voor uw bestelling, b.v. bij bestellingen met meerdere sieraden waarvan sommige als cadeau moeten worden gegeven, kunt u ons altijd schrijven op e-mail info@chanti.nl en informeren naar de mogelijkheid van extra dozen. Wij kunnen echter niet altijd garanderen dat wij aan uw wens kunnen voldoen.
nl
-
Diamant certificaat
Wanneer je diamanten sieraden van CHANTI koopt, wordt er altijd een diamantcertificaat meegeleverd, dat dient als bewijs van de kwaliteit van de diamant en dat het conflictvrije diamanten zijn.
We gebruiken ons eigen diamantcertificaat voor kleinere diamanten, meestal tot 0,50 ct. Voor grote diamanten en indien nodig kunnen we ook een diamantcertificaat van bv GIA leveren, dit brengt echter extra kosten met zich mee die door de klant worden betaald. U kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice via info@chanti.nl om de prijs hiervan te weten te komen.
Op het diamantcertificaat staat een foto van het sieraad en vermeldt het aantal stenen, slijping/vorm, diamantkleur, diamantzuiverheid en karaatgewicht. Daarnaast wordt het type sieraad, materiaal (meestal 8, 9 of 14 karaat wit of gewoon goud) vermeld.
Als er andere steensoorten op de sieraden zitten, wordt daar ook informatie over gegeven, voor zover we deze informatie van de fabrikant hebben
Voor sieraden zonder diamant zijn geen certificaten inbegrepen, ook niet voor andere steensoorten.
Retourrecht
-
30 dagen retourrecht
Als u niet tevreden bent met een product, kunt u het retourneren en krijgt u uw geld terug.U heeft een volledig retourbeleid van 30 dagen, tenzij anders vermeld in de productinformatie.Houd er rekening mee dat we alleen ongebruikte artikelen terugnemen.De definitie van het proberen van een product is "SNEL aan- en uittrekken.Gebruik bij het retourneren het volgende adres:
CHANTI ApS
Frederiksberggade 3, 3 sal
1459 Copenhagen K
Tav: RetourVerpak de goederen degelijk, zodat wij ze onbeschadigd ontvangen. Het is uw verantwoordelijkheid dat het pakket terugkomt bij CHANTI. Wij adviseren om het product met een trackingnummer te versturen als het product een hoge waarde heeft.
U kunt hier meer lezen:
https://www.chanti.nl/i-ruil-__retourrecht -
Producten zonder retourrecht
Op de volgende producten zit geen ruil- / retourrecht:
Speciale geproduceerde trouwringen.
Trouwringen met een gravure.
Doopartikelen met een gravure.
Naamsieraden.
Producten die niet in ons normale assortiment zitten.
Diamanten ringen die besteld zijn buiten onze standaard maten (Het formaat 48-62).
-
Uitgebreid retourrecht
Wilt u het ruilrecht van 30 dagen verlengen, zodat het vanaf een bepaalde datum geldt, dan kunt u een e-mail naar info@chanti.nl sturen met het ordernummer en de datum vanaf wanneer de 30 dagen moeten ingaan. U ontvangt dan een e-mail terug die u moet bewaren en indien nodig moet meesturen als u wilt retourneren of ruilen.
-
Retourneren
Als u niet tevreden bent met een product dan kunt u het retourneren en uw geld terugkrijgen..
U heeft 30 dagen vol retourrecht tenzij iets anders vermeld staat in de productinformatie.
Houdt u er rekening mee dat wij alleen ongebruikte goederen accepteren.
De definitie van het proberen van een product is “aan doen en SNEL weer af doen.Bij retourneren moet u gebruik maken van het volgende adres:
CHANTI ApS
Frederiksberggade 3, 3 sal
1459 Copenhagen K
Tav: RetourVerpak de goederen degelijk, zodat wij ze onbeschadigd ontvangen. Het is uw verantwoordelijkheid dat het pakket terugkomt bij CHANTI. We adviseren om het product met een trackingnummer te versturen als het product een hoge waarde heeft.
-
Omruilen
Vanwege stijgende verzendkosten en retourverwerking is het niet mogelijk om te ruilen voor een ander artikel.
Wil je ruilen voor een andere ringmaat, een andere lengte of een heel ander artikel, dan dien je het artikel/de artikelen dus retour te sturen en je geld terug te krijgen, en vervolgens weer te bestellen met een nieuwe bestelling.
U heeft 30 dagen vol retourrecht tenzij iets anders vermeld staat in de productinformatie.
Houdt u er rekening mee dat wij alleen ongebruikte goederen accepteren.
De definitie van het proberen van een product is “aan doen en SNEL weer af doen.Bij retourneren moet u gebruik maken van het volgende adres:
CHANTI ApS
Frederiksberggade 3, 3 sal
1459 Copenhagen K
Tav: RetourVerpak de goederen degelijk, zodat wij ze onbeschadigd ontvangen. Het is uw verantwoordelijkheid dat het pakket terugkomt bij CHANTI. Wij adviseren u om het product om met een trackingnummer te versturen als het product een hoge waarde heeft.
U kunt hier meer lezen:
https://www.chanti.nl/i-ruil-__retourrecht -
Reclamaties
Bij CHANTI heeft u 2 jaar garantie op fabricagefouten, dat wil zeggen dat de fabricagefout al bestond op het moment dat u het product kocht.
De productgarantie geldt niet voor normale slijtage en uitwendige beschadigingen die u zelf heeft toegebracht.
Wilt u reclameren over een product dan moet u het product terugsturen naar CHANTI.
CHANTI heeft het ordernummer nodig en een korte beschrijving van wat er gebeurd is met het product.CHANTI repareert het product indien mogelijk. Anders zal u een nieuw product ontvangen.
CHANTI beoordeelt elke reclamatie individueel.
Bij retournering / omruilen moet u gebruik maken van het volgende adres:
CHANTI ApS
Frederiksberggade 3, 3 sal
1459 Copenhagen K
Tav: ReclamatiesVerpak de goederen degelijk, zodat wij ze onbeschadigd ontvangen. Het is uw verantwoordelijkheid dat het pakket terugkomt bij CHANTI. Wij adviseren u om het product met een trackingnummer te versturen als het product een hoge waarde heeft.
U ontvangt een e-mail van CHANTI wanneer uw reclamatie is ontvangen.
-
Terugbetalingen
VISA:
CHANTI zal terugbetalen aan de kaart die u gebruikt heeft bij de aankoop en vraagt PBS voor terugbetaling binnen 7 dagen.Master Card of andere credit cards:
CHANTI zal terugbetalen aan de kaart die u gebruikt heeft voor de aankoop. U dient zich ervan bewust te zijn, dat het tot 28 werkdagen kan duren voordat u het bedrag op uw rekening heeft.
Wilt u meer informatie hierover neem dan contact op met uw bank of lees de overeenkomst die u ondertekend heeft, toen u de creditcard aanmaakte. -
Gebruikte sieraden
Er is GEEN retourrecht op gebruikte goederen. Het is toegestaan om het product uit te proberen.
De definitie van het proberen van een product is “aan doen en SNEL weer af doen.Indien u het product langere tijd draagt, dan is het 'gebruikt' en dat is uitwendig te zien aan het product. Retourgoederen worden net zo grondig gecontroleerd als goederen die verzonden worden in nieuwe bestellingen. CHANTI kan direct zien of het product gebruikt is.
Is het product gebruikt geweest en kan CHANTI daarom uw ruil niet verwerken, dan ontvangt u daarvan een e-mail.
-
Persoonlijke levering
U kunt helaas niets persoonlijk afleveren/ophalen, omdat we geen bezoekadres hebben.
Trouwringen
-
Grote maten
Als jullie verlovings- danwel trouwringen in zeer grote maten kopen, dan kunnen er extra kosten voor extra goud berekend worden. Dit omdat onze tarieven worden berekend op basis van maat 56 voor een damesring en maat 62 voor een herenring. U wordt hierover altijd geïnformeerd voordat u besluit om de ringen uiteindelijk te kopen. Op deze wijze houdt u altijd de mogelijkheid om uw bestelling alsnog te kunnen annuleren.
Heeft u meer instructie en begeleiding nodig? Neem dan contact op met de klantenservice per e-mail info@chanti.nl.
-
Retourrecht
Er is geen retourrecht op speciaal geproduceerd verlovings-/trouwringen.
Speciaal geproduceerde trouwringen hebben een levertijd van ongeveer 4 weken en ze worden geproduceerd voor elke bestelling. Daarom kunnen ze vanaf het moment dat de uiteindelijke ring/ringen bij de leverancier in productie zijn genomen, niet geruild of geretourneerd worden, ongeacht of ze wel of niet gegraveerd zijn.
Verlovings-/trouwringen die wij op voorraad hebben kunnen alleen geruild of geretourneerd worden als ze niet ergens anders gegraveerd zijn.
Als je ervoor kiest om de ringen ergens anders te laten graveren, b.v. bij een juwelier dient u af te spreken dat er geen recht van ruilen/retourneren is.
-
Gravure
Als jullie een gravure op jullie trouwringen willen dan moet deze apart besteld worden. De gravuren die behoren tot de trouwringen die jullie hebben gekozen, zijn te vinden onder gerelateerde “producten”. Door op de foto te klikken komen jullie bij de gravuren die jullie besteld hebben.
Selecteer het lettertype
Ga naar mannenringen
Ga naar damesringenPlaats het daarna in de winkelmandje samen met trouwringen en betaal het allemaal samen.
Hebben jullie JA gezegd tegen de testbox dan hoeven jullie nu geen tekst en teksttype te kiezen. Hier hoeven jullie alleen voor de gravure te betalen en dan kunnen jullie de tekst en het teksttype kiezen op de bestelbon die bijgevoegd is.
Heeft u meer instructie en begeleiding nodig? Neem dan contact op met de klantenservice per e-mail info@chanti.nl.
Naamsieraden
-
Levertijden
Op alle CHANTI namesieraden staan levertijden. De levertijd is ongeveer 4 weken, daarom is het belangrijk dat je de productinformatie over de betreffende naamsieraad leest.
CHANTI kan nooit een levering op een bepaalde datum garanderen, aangezien dit globale tijden zijn. Ook niet door contact met ons op te nemen. Het is daarom belangrijk dat je ruim van tevoren bestelt als je de naamsieraden op een bepaalde datum wilt hebben.
CHANTI kan niet zeggen hoe ver een naamjuweel is in het proces. Je ontvangt een e-mail wanneer het naamsieraad wordt verzonden.
Als er een vertraging of ander probleem is met je bestelling, ontvang je een e-mail van CHANTI.
Als u in dezelfde bestelling andere producten bestelt, worden alle artikelen bij ontvangst van de trouwringen/ringen samen verzonden. Als u de overige producten eerder wilt verzenden, kunt u het beste twee verschillende bestellingen plaatsen.
-
Speciale tekens
Het verschilt per naamsieraad welke speciale tekens erop gemaakt kunnen worden. In principe kunnen er alleen letters en cijfers gemaakt worden. Vooralsnog kunnen er op sommige naamsieraden, enkele tekens (zoals harten en sterren) gemaakt worden. Dit zijn typisch naamsieraden waarbij er direct op een glad oppervlak gegraveerd wordt.
U bent altijd van harte welkom om de tekst/tekens die u wilt bestellen door te geven. Als de tekst / tekens niet tot de mogelijkheid behoren dan ontvangt u een e-mail van CHANTI, waarin u wordt gevraagd om de tekst iets te veranderen.
Heeft u vragen over tekens voor een naamsieraad dan kunt u een e-mail sturen naar info@chanti.nl.
CHANTI kan geen Arabische tekens, Chinese tekens enz. produceren.
-
Lengte van de naam/tekst
Het verschilt per naamsieraad hoelang de tekst kan zijn.
Op de klassieke naamsieraden kunnen 12 letters gemaakt worden. Is de tekst langer, dan worden ze kwetsbaar en kan het sieraad mogelijk breken.
Op alle andere naamsieraden is het zeer verschillend hoe lang de tekst kan zijn. CHANTI raadt u aan dat u gewoon probeert om de naam/tekst op het sieraad te bestellen. Mochten er problemen zijn met de lengte van de naam / tekst, dan ontvangt u een e-mail van CHANTI waarin u wordt gevraagd om deze korter te maken.
Heeft u vragen over de lengte van de naam / tekst voor een naamsieraad dan kunt u een e-mail sturen naar info@chanti.nl.
-
Betalingen
Visa, Master Card, Maestro & Elektron:
Het bedrag zal bij u worden gereserveerd op de dag dat u de bestelling plaatst. Het bedrag zal pas worden geïnd op de dag dat CHANTI uw bestelling verstuurt.NB: Bij betaling met Master Card en Elektron, kan een betaling 7 dagen na reservering worden afgewezen in het geval dat er niet genoeg geld op de kaart staat op de dag dat we proberen om het geld te innen. Als dit gebeurt, ontvangt u een e-mail van CHANTI, waarin u wordt gevraagd om geld op uw rekening te storten. We versturen pas uw bestelling, wanneer de volledige betaling heeft plaatsgevonden.
Ruilseries
-
Ruilseries
Welke sieraden kunnen worden omgeruild?
U kunt alleen sieraden van de ruilseries omruilen. Omruilen kan alleen als u ruilt met een duurdere sieraad.
U kunt alleen de “omruilingen” kopen, die te vinden zijn in het vakje met de foto van een niet gezette briljant. De minimum omruiling van een solitaire 0,05 ct. is tot 0,20 ct.Diamantkwaliteit:
Solitaire sieraden met de diamantkwaliteit Wesselton / SI en Topwesselton/VS.
Allianceringen met diamantkwaliteit Wesselton / SI.Kan ik kiezen voor een ander model of een andere kleur goud?
Wanneer u omruilt, bent u niet beperkt tot het model die u oorspronkelijk selecteerde, maar u kunt ook omruilen voor andere modellen. U kunt ook de ringgrootte en de goud kleur veranderen.Hoe lang kan ik omruilen?
De omruiling moet binnen twee jaar plaatsvinden te rekenen vanaf de datum van de bestelling. Ruilt u binnen de eerste twee jaar dan geldt de nieuwe twee jarige ruilperiode vanaf de dag dat u geruild heeft.Wat kost het?
De ruilprijs kunt u vinden in het vakje met de foto van een niet gezette briljant.
U betaalt alleen de huidige prijsverschil tussen het nieuwe en het oude sieraad.Hoe ruil ik?
Selecteer de omruiling die u wilt hebben.
Indien u een ring wilt omruilen, selecteert dan de gewenste ringmaat in het vakje Kies maat.
Voer het ordernummer (factuurnummer) van het oude sieraad in.Voer de gewenste goudkleur in, goud of witgoud.
Verpak het oude sieraad degelijk in, vermeld zowel het oude als het nieuwe ordenummer.Stuur het sieraad zo snel mogelijk naar:
CHANTI ApS
Frederiksberggade 3, 3 sal
1459 Copenhagen K
Att: RuilseriesWe zullen omruilen, zodra wij het oude sieraad van u ontvangen hebben.
Als het nieuwe sieraad op voorraad is, wordt het binnen 4-5 werkdagen verstuurd.
Als het nieuwe sieraad niet op voorraad is, is de levertijd tussen 6-8 weken.Heeft u meer instructie en begeleiding nodig? Neem dan contact op met de klantenservice per e-mail info@chanti.nl
Betaling
-
Betalingsmogelijkheden
Creditcards:
VISA
Mastercard
VISA Electron
MaestroCHANTI gebruikt Reepay als betaalgateway voor creditcards. Reepay is SSL-gecrypteerd en is goedgekeurd door NETS.
-
Veiligheid
CHANTI is zich zeer bewust van fraude met creditcards. Als de order er verdacht uitziet, dan wordt het adres en het IP-adres gecontroleerd en wordt er contact met de klant opgenomen om communicatie op gang te brengen. Deze maatregel wordt genomen om te checken of de persoon aan de andere zijde, oprechte bedoelingen heeft met de transactie. Alle verdachte bestellingen die niet in overeenstemming zijn met onze veiligheidschecklist, worden geannuleerd.
Bij het uitvoeren van een bestelling met een kaartbetaling zal er op de betaling een IP-nummer en datum / tijd aangegeven worden. Dit wordt gedaan zodat CHANTI A/S zich als bedrijf kan verzekeren als er sprake zou zijn van een gestolen creditcard.
Mocht het gebeuren dat er zonder uw medeweten met uw kaart aankopen gedaan worden bij www.chanti.dk, dan moet u altijd een bezwaar indienen bij uw bank.
-
Betaalgateway
CHANTI gebruikt Reepay als betaalgateway voor creditcards. Reepay is SSL-gecrypteerd en is goedgekeurd door TELLER.
Media
-
Brochures
Download gratis brochures op de volgende links:
CHANTI Brochure: LEES HIER
-
Social media
Volg CHANTI op social media en bekijk het nieuws en doe mee aan wedstrijden.
Facebook: Volg ons hier - CHANTI
Instagram: Volg ons hier - chantijewellery
Voel je vrij om hashtags te gebruiken: #chanti #chantijewellery #chantipicofthemonthTwitter: Volg ons hier - chantijewellery
Voel je vrij om hashtags te gebruiken: #chanti #chantijewellery #chantipicofthemonthPinterest: Volg ons hier - chantijewelry
-
Artikelen
DR1 Rabatten i 2006: Bekijk video hier
www.computerworls.dk i 2007: Lees artikel hier
Erhvervsbladet i 2010: Lees artikel hier
-
Prijzen
IVÆKSTprisen 2010 - CHANTI winnaar in de categorie "Årets vækseventyrer"(Het groei avontuur van het jaar).
E-handelsprisen 2012 - CHANTI is genomineerd in de categorie "Cross border".
Gazellevirksomhed 2014 - CHANTI werd uitgeroepen tot een Gazellevirksomhed (snel groeiend bedrijf).